vrijdag 24 mei 2013

wens taart 60 jaar getrouwd

         
Mijn opa en oma zijn bijna 60 jaar getrouwd en we hebben een feessie,
 maar ja wat geef je mensen die al 60 jaar samen zijn?
Tuurlijk had ik weer een leuk idee.......
Ik heb een wens taart gemaakt.

 Nu had ik wel de hulp van de familie nodig natuurlijk want al die 24  stukjes moeten vol.
het is een chocolade taart geworden met roze slagroom zoals jullie kunnen zien, idee van mijn dochter, ik wilde gewoon een heerlijke kwarktaart maken maar ja, deze ziet er ook heerlijk uit.
Dus een mailtje rondgestuurd naar de familie die vanavond op het feestje komen. |En de hele familie doet mee, ze hebben me berichtjes gemaild en gebracht de openstaande  taartjes worden vanavond gevuld.

                                                          om op te vreten toch?
Samen met mijn moeder hebben we ook nog een liedje bedacht
op  de melodie van het kleine cafe aan de haven.
 
Een feestje dat vieren we hier en zijn vrolijk, de hele familie tegaar.
En ieder is samen een heel weekend lang, dus op-gescheept met elkaar!
We slapen, we eten, we zingen en spelen. We hebben hier heel veel plezier.
Een bonte avond staat ook op ’t program, dus blijven we nog even hier!
 
refrein:
Onze pa en onze ma zijn al bijna
met elkaar zestig jaren getrouwd!
Ja, die opa en oma altijd samen.
Ja, dat krijg je… als je van elkaar houdt!
 
Dus zoals jullie kunnen lezen aan voorpret genoeg lol gehad.
 

8 opmerkingen:

  1. wauwie. wat ontzettend origineel en zooo mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke taart heb je gemaakt Paulien, om al die stukjes met iets origineels te vullen, niet gemakkelijk!
    Lol hebben jullie al gehad bij de voorbereidingen, maar er zal er vast nog meer gemaakt worden op het feest!
    Geniet ervan!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone taart heb je gemaakt,. echt super. Ik wens je heel veel plezier op het grote feest.
    grotjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die taart zoiets origineels heb ik nog nooit gezien zeg!Fijn feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor.. ik weet zeker dat je grootouders dit enorm waarderen.. een hele familie die zoveel aandacht voor hen heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig idee, mijn ouders waren onlangs ook 65 jaar getrouwd en we hebben ons suf bedacht wat we zouden geven.
    Maar op zoiets zijn we nooit gekomen! Ik denk dat je grootouders het geweldig hebben gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig en origineel kado!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen