vrijdag 17 mei 2013

alweer een muts sintjanskruid en gezellige blogjes


                                              En alweer een muts maakte deze muts.
                                        Op het hoofd van de pop toont het toch leuker.
vanmiddag komt mijn dochter alweer thuis van kamp, de dagen zijn omgevlogen hier.
                                          Ineke  blogde speciaal voor iedereen met depressie klachten
                                                Sint janskruid kan helpen bij depressie.

                         Deze dame maakt erg leuke spulletjes  en verdient wat meer volgers
                                                        dus dames effe checken.
                                           Ook hier iemand die  mooi spulletje maakt
                        nog maar net in blogland dus effe checken en volger worden.
                      Ja en zou zou ik nog wel veel meer reclame kunnen gaan maken want er  zijn                zulke   leuke gezellige blogs te vinden dus ik zou zeggen zoek en gij zult vinden.
Ik volg er al een hele boel. Waarschijnlijk niet iedereen die mij volgt, maar bij sommige volgers krijg ik geen blogvermelding, dus ben je mijn volger en volg ik jou nog niet laat het me weten.
Fijn weekend groet Paulien




                                                        

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk die muts, fijn dat de week zonder dochter er weer opzit, moeders voelen zich dan onthand, maar ook dat hoort bij het stukje loslaten, ik was met schoolreisje en kamp ook altijd van de leg, oftewel uit mijn doen, leuke blogs zijn er inderdaad veel, ik kan ze ook niet meer allemaal bijhouden maar soms fladder ik opeens weer langs!
    Ga even bij je linkjes kijken, ook dat heb ik inmiddels geleerd, eerst afmaken en daarna pas linken anders verdwaal ik zo weer bij een ander
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer erg lief uit en ontzettend mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De "muts" houdt gewoon van mutsen denk ik :) en vindt het leuk om ze te maken!
    St. Janskruid ken ik al lang als remedie tegen depressies en is ook rustgevend, hier kan je dat in de apotheek halen onder vorm van pillen en homeopathie. Heb ik al jaren in huis en gebruik het af en toe als het nodig is. Het helpt echt wel hoor.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi paulien,
    Leuk mutsje hoor en ook leuke blogs die je had gevonden, ben volger van ze geworden, denk niet dat je mijn blog volgt,ik haak niet zo heel veel maar dat maakt niet uit hoor!
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hippe en trendy muts heb je gehaakt Paulien!
    Ik ga straks eens op bezoek met de dames en
    ik wens jou en je familie een fijn Pinksterweekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk mutsje meis :-)

    Klopt dat St Janskruid kan helpen bij depressie.
    Let wel op dat het invloed kan hebben op eventuele reguliere medicatie die je misschien gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja.. ik vind ook de mutsjes en slofjes en jurkjes leuker staan op een levensgroot model.. maar om daar nou speciaal een pop voor aan te schaffen ahhaah toch maar niet!
    mutsje is weer heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Paulien!
    Wat leuk om je gisteren in het echt te zien! Heb je nog wat genoten van de markt?
    Mail maar even je stempelwensen door naar prutselz@gmail.com ..maak ik een stempel voor je. Gewoon zomaar..vindt ik leuk. Fijne dag en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen