maandag 20 mei 2013

kroontjes gehaakt, mede blogsters ontmoet


                                Deze twee kroontjes haakte ik. het patroon via lindevrouwsweb. 
                                   Ze moeten alleen een paar maatjes groter gemaakt worden.
                                              dus dat wordt weer frobelen vanavond.
                            Ook maakte ik er nog 1 van zpagetti. alleen heb je dan maar 3 punten.
                                                            Gister middag
 heb ik twee medeblogsters ontmoet ze stonden in Makkum op  de braderie.
De dames van  
maaksels en meer   en prutselsz. ze hadden een gezellig standje ingericht en ik kocht een mooie stempel  met sels makke erop. Nu heb ik deze nog niet op de foto dus dat komt nog.
Jammer genoeg, heb ik niks van maaksels en meer gekocht bedacht ik me later pas.
de meeste bloggers wonen niet in de buurt dus ik vond het wel leuk om eens iemand te ontmoeten en dan meteen 2.
 





6 opmerkingen:

  1. Heel plezant om mede-blogsters te ontmoeten Paulien, gisteren heb ik er ook eentje ontmoet, dat maakt het meteen anders als je opnieuw met die persoon blogt vind ik.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu vroegen we ons hier af wat "sels makke" wil zeggen Paulien, we hebben ons gek gezocht en hard gelachen, uiteindelijk gegoogeld en we denken "zelfgemaakt" is dat juist???
    groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helemaal goed Rita , het betekend idd zelfgemaakt. Het is de 350 ste taal die gesproken wordt. Namelijk Fries.
      fryslan boppe (friesland boven)

      Verwijderen
  3. Wat mooi gehaakt ♥
    En wat gezellig dat je de dames ontmoet hebt, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer leuk en mooi gehaakt. Wat leuk dat deze dames ontmoet hebt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen