donderdag 2 mei 2013

reddingsboei gered

Deze hing al een tijdje bij mij aan de schutting, ooit gered van het grof vuil.
Nu dacht ik jakkes  het word nu echt tijd om afscheid  te nemen.
Maar ik kocht bij de ac -tion. spagettigaren , en dacht laat ik jou maar effe oppimpen.
 Nu was het  gister prachtig weer en zat ik heerlijk op mijn terras, maar helaas zitten er gleuven in het terras en verdween de haaknaald nog voordat ik begonnen was in de gleuf, ik zou met een schaar de haaknaald eruit vissen , ook deze verdween in de gleuf.
 Ging ik een tangetje halen van binnen, was de jeugd er al mee aan het prutsen geweest
                                 zodat het opgeschoven was onder de plank. dus kansloos.
                                               Binnen maar een andere haakpen gehaald.
Dit is het resultaat tot nu toe.
ziet er al aardig beter uit of niet dan?
de haakpen en schaar zijn gelukkig nog wel onder het terras vandaan gekomen.
 Vandaag begonnen met de kralen op elkaar te lijmen, dit viel nog niet mee.
En de tattoo van mijn vorige blog is alweer helemaal verdwenen, het was een gratis tattoo gekregen bij de coop.


 

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om die boei zo te pimpen zeg , ben benieuwd naar het eindresultaat .
    En ooh die tattoo was nep hihi ... Was ik er toch mooi even ingetrapt x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De reddingsboei wordt prachtig, je hebt een mooie kleur garen gekozen, erg fleurig, de boei zal er blij mee zijn dat ze nog niet weg hoeft en een nieuw kleedje krijgt! Stom die gleuven overal, daar heeft menige mens al veel in verloren overal denk ik :)
    Gelukkig was je tattoo nep!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh maar dat wordt leuk !! Mooie kleur hoor. Stomme gleuven haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De boei wordt vast erg leuk, ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen