dinsdag 28 mei 2013

slippers pimpen ,haakles

 De wens taart viel helemaal in goede aarde.
oh wat leuk ,
wat een werk,
Mijn neefje had hem bijna gesloopt dacht dat ie echt was en probeerde een stuk te pakken, ging gelukkig net goed.
dus maar weer over tot de orde van de dag.
 En het was tijd voor de workshop slippers pimpen.
dit is mijn voorbeeld geworden,
 de kids vonden het super leuk en maakten dan ook mijn voorbeeld gedeeltelijk na.
In het weekend gaf ik ook nog haakles.
de vriendin van mijn oom wilde leren haken of ik haar dat leren kon tuurlijk kan ik dat.
want ik had natuurlijk garen en haakpennen meegenomen naar ons familie weekend.
 dus aan het eind had ze een lapje gehaakt van vasten.
ik heb er een konijntje van gemaakt
dus helemaal trots.
 
                               thuis nog een paar oogjes erop en klaar is haar eerste haakwerkje .
 

 
 


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke slippers zeg ! Goed idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave slippers ,super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk,leuk, leuk!! Hoorde dat je mutsjes komend weekend de markt op gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je lijkt wel een handwerklerares met al die lessen die je geeft!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat je taart zo meegevallen is Paulien! Je slippers zijn geweldig, echt een goed idee en het konijntje uit de haakles is heel goed voor een eerste haakwerkje, die dame heeft heel goed haar best gedaan! Maar jij natuurlijk ook :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en nu maar hopen dat de zon snel gaat schijnen, flaneren met de mooie slippers!

    BeantwoordenVerwijderen