dinsdag 14 mei 2013

snailmail en mutsje en haarband

(klik om te zien van wie)
heerlijk zulke post daar wordt een mens vrolijk van,
en dat kan ik momenteel wel gebruiken. zit nog steeds ziek thuis. wachten op een oproep van de ggz. heb nu een andere hulpverlening ingeschakeld met kortere wacht tijden ,
 dus zal mij benieuwen.
 
en ik haakte nog een mutsje.
en een schattige haarband
Ik haak alleen erg stijf dus de beginrand van  de haarband rekt niet echt mee.
de bloemetjes van de crocket flower power 
pimpen de boel mooi op.
Ga zo maar weer therapeutisch aan de wandel, doe tegenwoordig een rondje van 7 km.
 
 

10 opmerkingen:

  1. wat fijn dat je het eindelijk binnen hebt! Heeft lang geduurd zeg...
    Wat naar allemaal voor je... hou je sterk he meidje!

    Mooie dingen heb je gehaakt. Geniet van je wandeling , liefs * Haakjuffie * xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe snailmail kreeg je Paulien! En je mutsje en haarband zijn toch heel erg geslaagd en fleurig vind ik.
    Hoe vervelend dat je zo slecht aan een behandeling geraakt, hopelijk gaat het nu wat sneller met die andere :)
    Gelukkig doe je al aan zelftherapie met je wandelingen!
    Kop op! Je komt hier weer doorheen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke slakkenpost hihihihi

    En wat lief dat mutsie en haarbandje!!!!!!!!!
    Hoop dat je snel wat hoort meis! Succes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè gatsie, heb ik iets gemist? Zit je ziekjes te wezen, niks aan. Ik ga even teruglezen. Ik hoefde niet te klikken om te zien van wie je die post hebt gekregen, zo grappig dat Haakjuffie een heel aparte stijl heeft. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig jouw snailmail.
    De haakwerkjes zien er leuk uit vooral het haarbandje
    met het bloemetje van de Crochet Flower Power.
    Geniet van je wandeling, hopelijk niet in de regen,
    want hier valt het het met pijpenstelen naar beneden.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit prachtig gehaakt. Ja GGZ soms duurt het even voor je in behandeling komt. Dat was bij mij ook het geval. Ik ben nu bijna 2 jaar in behandeling en ik ben er nog lang niet, maar ze doen wel heel veel met me. ik heb al verschillende therapieën gehad en ga waarschijnlijk weer een nieuwe therapie krijgen. Ze zijn wel heel goed voor me.
    lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoop dat je je snel beter voelt..
    leuke muts en haarband!
    en ook ik zette altijd te stijf op.. tot ik deze truc ontdekte..
    gewoon met een maat grotere naald lossen opzetten!!!
    haak je met no. 4 zet je met 5 lossen op bv.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er schattig uit! heel veel sterkte verder en hopelijk wordt je snel geholpen. Ach, die wachttijden,he, zijn altijd zo vreselijk lang.

    BeantwoordenVerwijderen