woensdag 1 mei 2013

oranje boven,

  Gister op de laatste Koninginnedag
 scoorde ik op de rommelmarkt
deze twee glazen potten
vol met houten kralen
Ik heb ooit ergens geluks poppetjes voorbij zien komen ,
van 2 kralen op elkaar, dus ga ik effe
proberen.
 
deze schattige houten beestjes ook kralen kocht ik ook nog.
en ik kocht ook nog twee boekjes om in te knippen zoals al velen hier in blogland doen, alleen heb ik er nog een beetje moeite mee om de schaar erin te zetten, maar er staan erg leuke plaatjes in.
Ik haakte maandag avond nog een 3 d kroontje deze hing ik aan de vlag,
Alleen was het kroontje een beetje te klein voor het doel, helaas geen foto.
                                                        Ook liet ik een tattoo zetten.
Vandaag ging mijn eerste snailmail de deur uit, en helaas vergeten een foto te maken.

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke potten met kralen heb je. En ja ik vind het ook moeilijk om in een boekje te gaan knippen. groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke vondsten heb je gedaan zeg!
    Ben benieuwd naar je gelukspopjes..
    En wauwie, wat een mooie tattoo!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kralen .... enne love your tattoo hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me eng, een tattoo laten zetten, niks voor mij! Je kralen zijn super, daar kan je weer veel mee doen en jij weet vast wel wat :) zoals bv. je gelukspoppetjes...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen