vrijdag 31 mei 2013

kroontjes, gelukspoppetjes en een armband


 Ik haakte maar weer 2 kroontjes.
Morgen gaan ze in de verkoop
In Ylst is een fair de eigenaresse van Belizzious.
neemt wat spulletjes van me mee.
                                                     hier nog wat gelukspoppetjes.
                                  Bij Dinah kwam ik deze leuke armband tegen,
                      en omdat mijn arm weer pijn begint te doen van al het gehaak
                                dacht ik ach laat ik dat ook eens proberen.
                                                      en dit is het resultaat
    Dus weer heel wat in elkaar geknutseld de afgelopen tijd
Nu nog een stel trouwduifjes haken.
En maar duimen dat er wat animo morgen is  op de fair. 
een fijn weekend .

 
 

4 opmerkingen:

  1. Leuke kroontjes gemaakt Paulien en ook de gelukspoppetjes zien er prachtig uit! En mooi gepresenteerd zo aan een ring of armband.
    Heel veel succes morgen met de verkoop!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal en zo mooi gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen heb jij gemaakt zeg! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spullen, daar is vast wel animo voor! Die kroontjes super!

    BeantwoordenVerwijderen