donderdag 9 mei 2013

baby mutsje gehaakt

Ik haakte een baby mutsje.
Een vriendin van mijn zusje gaat een webshop genaamd Belizzious zie facebook beginnen, met lakentjes en kruikenzakken,
Nu wilde ze ook wat mutsjes ter opvulling , dus ben ik aan het haken gegaan.
Wat vinden jullie kan het ermee door?
Hier een voorbeeldje ik ben nu een  witte aan het maken.
Ik wild eigenlijk het hartje en de lovely snailmail die ik heb ontvangen showen,
maar dat komt een andere keer. de foto s  staan nog op het foto toestel.
Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf mutsje, heel erg mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superschattig mutsje, kan er prima mee door vind ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het mutsje hartstikke mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend schattig ♥

    Ennuh, vandaag gaat er snailmail op de post richting jou xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een schattig mutsje geworden Paulien, zeker met die bloem erop en het kan er vast en zeker mee door! Je maakt toch mooie dingen, waarom twijfel je altijd aan je kunnen? Je KAN het heel goed zelfs en dat witte mutsje wordt zeker ook top :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen