dinsdag 7 mei 2013

gelukspoppetjes,snailmail.

Dit is het resultaat van de houten kralen van de rommelmarkt.
 Het eerst poppetje is al op weg om geluk te brengen,
mijn tante  kreeg het rode poppetje, ze wordt volgende week geopereerd hopen op good luck!!
Deze dame mailde me om te snail mailen, op haar site zag ik dat ze 4 mei jarig  was dus flanste ik gauw een pakketje in elkaar zodat het op 4 mei bezorgd kon gaan worden , het is nog gelukt ook mailde ze me. Verder maak ik momenteel van alles en nog wat. Vandaag gingen we een dagje naar Makkum mijn ouders hebben er een stacaravan. helaas stond mijn tas met knutselspul nog thuis.
Gelukkig had mijn vader in het hok nog een stukje draad en een rol sisal touw dus kon ik een hartje maken. foto volgt volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. heerlijk hoor, goed bezig, wat je al niet met sisal kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn echte kunstwerkjes, leuk!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan!
    Als je pinksterzondag ook in Makkum bent, dan kun je misschien even over de braderie op de Holle Poarte?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke gelukspoppetjes!!! En Makkum is heerlijk!! Jammer dat ik niet naar de braderie kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat je al niet met kralen kan doen. Heel veel geluk geven aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele schattige gelukspoppetjes Paulien, die wil iedereen wel ontvangen denk ik want een beetje geluk kan iedereen gebruiken!
    Spijtig dat je je tas vergat, dat zal me dus NOOIT overkomen, ik ga nergens heen zonder handwerk! Je weet maar nooit en dan heb je niks bij en zit je daar. Gelukkig had je vader nog iets liggen :)
    Groetjes,rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super leuk die gelukspoppetjes ! Daar houd ik van - simpele materialen, weinig tijd, en maximaal resultaat - echt iets voor mij. Ik zet 'm op mijn things-to-do-lijst. Bedankt voor de inspiratie !
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen