woensdag 22 mei 2013

verjaardag cadeautje, slippers pimpen. en mijn stempel met sels makke

Mijn neefje is bijna jarig (13)en gek van voetbal dus ik denk dat ik hier wel mee voor de dag kan komen, geld erachter op geplakt.
Vanmorgen een ander project gehad.
en wel
slippers pimpen,
nou ja de voorbereiding dan.
We (een ander creatief bestuurslid en ik)
maakten 10 gaatjes in 30 paar slippers.
Bedenk me nu net dat dan 600 gaatjes zijn.
Heb nu blaren.
 Toen nog een touwtje erdoor rijgen.
.
Maandag doen we als afsluiting van het seizoen (zit in bestuur kinderkoor)
slippers pimpen. de leeftijd varieert van 6 jaar tot 13 jaar.
We hebben er maar anderhalf uur voor vandaar deze voorbereiding.
maar nu moet er ook nog een voorbeeld komen dus ......
hier een probeerseltje
de groene blaadjes zijn inmiddels er al weer af.
zodra ze helemaal naar mijn zin zijn komt er een update.
en dan nog
last but not least
de super gave stempel van prutselz.
sels makke 
voor de niet friezen onder ons
betekend zelf gemaakt.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je de slippers prachtig bewerkt,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurige slippers , heel leuk. Nu alleen nog even slipperweer ...
    En die stempel, te leuk!
    Kadootje erg stoer, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kind gaat superblij zijn met zijn sleutelhanger Paulien! En je slippers worden vast prachtig, goed dat je de blaadjes weg hebt gehaald, die vond ik ook niet zo passen erbij :)
    En je stempel, te gek! Blij dat je de uitleg erbij schrijft (ik had hem al op internet opgezocht, niet echt gevonden, maar uiteindelijk door te brainstormen toch zelf ontdekt)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Paulien, je wil niet weten waar ik allemaal mee bezig ben, sleutelhangers word ook nog aan gewerkt, dank zij jouw blog, antwoord op de bloemen ik zit aan de 80, werd even terug gevloten door andere bezigheden en vrije dagen van manlief, dan gaan we samen wat doen, die zijn weer om dus ben ik weer aan de knutsel!
    Je slippers vind ik super, ik zie ze ook al met gehaakte bloemen voor bij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de slippers zijn gaaf! én jij bent flink aan het stempelen geweest; wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen