donderdag 14 februari 2013

vervolg heerlijke dag ,hartjes en een give away...

Ja de woensdag is reeds om en geen schokkende dingen gebeurt, alhoewel zoonlief meldde nadat ik gevraagd had of ie al een valentijnskaartje voor zijn vriendinnetje gemaakt had? dat ie geen vriendinnetje heeft maar morgen wel een kaartje maakt... oh zei ik en hij zei ja en ze is altijd bij me en als ik slaap is ze ook in huis.... en dat ben jij en toen kreeg ik een hele dikke knuffel, dus mijn dag wederom goed! Heerlijk koffiegedronken gister ochtend had het roze hartje gemaakt voor haar dochter. de paarse is voor mijn eigen dochter. omdat het valentijn is. Ik kwam ze tegen op de blog . En omdat iedereen zo aardig is dacht ik kom laat ik ook maar eens aardig doen en doe een give away, dus als de 30 volgers bereikt is gaat dit leuke boekje eruit. Hoop dat het voor deze paasdagen nog gaat lukken, dus heb je zin om dit boekje te winnen laat een berichtje achter en wie weet ben je net zo gelukkig als mij met mijn gewonnen give away's. Valentijns groetjes

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve zoon heb je! Je hartjes zijn ook leuk geworden.
    Nog een fijne valentijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve hartjes!! En voor dat boekje doe ik graag een gokje! Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

    Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik draag je voor je Valentijn een warm hart toe!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Paulien, je doet al een give away!! Ik moet mijn eerste nog doen en ik heb altijd gezegd bij de 50e volger en die is er nog niet, dus.... Maar ik schrijf me alvast in om mee te doen als ik mag:)
    Leuke hartjes heb je gemaakt.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeah, volger nummer 30 meldt zich, dusssssssss
    tijd voor een give away!!!!!!

    En ik doe heel graag mee :-)

    Groetjes van Karien

    http://www.haakselsvankarien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen