maandag 18 februari 2013

Give away gewonnen , weggegeven en hartjes als bedankje

Hier mijn gewonnen give away deze lag in de bus van de week dank aan deze site.
Mijn eigen give away ging vandaag op de bus, deze ging naar Belgie.
Helaas zijn de verzendkosten naar Belgie erg prijzig vanuit nederland, maar het is Rita gegund.
Vandaag gaan we weer workshoppen, we hebben een clubje van 12 dames die momenteel af en toe een avond gaan frobelen, vorige keer maakten we hartjes van vilt en vanavond maken we vilten roosjes. Voor de 2 dames die de voorbereidingen doen heb ik dit keer een hartje gehaakt,
                                                             patroon vind je hier
                                                  hoop dat ze in de smaak vallen,

een foto van de gemaakte creaties volgt later natuurlijk nog.

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier op de workshop.
    Met de hartjes zullen de dames zeer blij zijn!
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie hartjes Paulien, die gaan met heel veel enthousiasme gemaakt worden op de workshop! Ze zijn echt prachtig;)
    Dat de verzendkosten duur zijn wist ik, ik heb ook ooit een pakje opgestuurd naar Nederland, dom hé, anders zou een mens al eens een keer meer iets versturen...
    Ik wacht met spanning.
    Jij hebt ook mooie dingen gewonnen met de give away
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Paulien, leuk zijn ze geworden!
    Ik vind je paashaasje trouwens ook erg leuk, ik zou kruissteekjes doen voor de ogen.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen