zaterdag 23 februari 2013

oorbellen ,hartje en update project

Deze schattige oorbellen zijn door mijn dochter gehaakt.
                                 dit hartje haakte ik voor mijn jarige kleine dinnetje ze werd 3 .
                                        En met mijn lapjes schiet het toch al aardig op.
en al ontdekt wat het gaat worden?
het is lastig te zien zo,
maar elk lapje gaat iets worden,
mijn zoontje is 11 maart jarig en dit wordt zijn traktatie.
meer later hierover.
Fijne zondag voor alle lezers.
 

 

3 opmerkingen:

  1. Creatie voor een jarige, wat een leuke traktatie gaat dat worden, ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd wat het wordt! Ik vind de gehaakte oorbellen en hanger prachtig, zo fijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hartje is fantastisch gemaakt!
    Hier dwarrelen de sneeuw vlokjes naar beneden,
    ik heb de winter gehad.
    Nog een fijne zondag,
    liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen