zondag 3 februari 2013

valentijn swap bij atelier Valerie

Het is de hoogste tijd om mijn swap maatje te gaan verrassen, bij atelier valerie deed ik mee aan de vriendschaps swap. Alleen haaste ik me gister naar het postkantoor hier in het dorp, bleek dat de post maandag pas gehaald wordt!! dus voor niks gehaast en balen want nu is het pakketje er zoiezo maandag niet. dus Alieke als je dit leest je pakketje ligt bij het postkantoor en ik hoop dat je het dinsdag of woensdag ontvangt. hier boven kun je zien wat er aan zit te komen , alleen is het de verpakking nog maar want de rest is nog een verrassing.het staat al wel op de foto dus zodra Alieke het heeft ontvangen plaats ik foto s fijne zondag nog

2 opmerkingen:

  1. Het papiertje ziet er al helemaal mooi uit, ik ben benieuwd ...
    Nog een gezellige avond,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd wat je geswapt hebt Paulien, nog even geduld dus :)
    Het papier ziet er al mooi uit, da's ook al iets!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen