dinsdag 29 januari 2013

Yeah de magische grens van 25 volgers is bereikt

Joepie Ik zag dat ik 25 volgers heb, dat had ik nooit durven dromen, ben in november 2012 begonnen met bloggen, omdat het mij erg leuk leek om mijn creaties te delen, ik doe veel inspiratie op uit andere blogs en hoop dat jullie ook van mij weer creativiteit krijgen , dus alle volgers Bedankt voor het volgen en ik ga mijn best doen jullie te prikkelen. Hierbij alweer een eerste prikkel erg leuk en snel te maken. Op de site van http://haakmuts.blogspot.nl/p/free-wenstasjes.html staat het patroontje Ik maakte wenstasjes. ze moeten nog afgewerkt worden maar het begin is er, nu maakte ik er vorige week 1 voor mijn tante met kracht en liefde die heeft ze de komende tijd hard nodig. aleen ben ik vergeten een foto ervan te maken.
deze witte heeft dochter lief ingepikt om het zendingsgeld mee naar school te nemen.

3 opmerkingen:

  1. Van harte met de 25 volgsters, op naar de 50. De wenstasjes zien er leuk uit!
    Ook fijn om iets kleins in op te bergen. Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de eerste 25! Schattig, je wenstasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé als er steeds weer volgers bijkomen! Mijn eerste streefdoel is 50 (wat ik nooit dacht samen te krijgen maar heb er al 41 nu) en dan doe ik een eerste give-away was mijn plan :D
    En je ziet, het komt sneller dan je denkt!
    Hele toffe tasjes heb je gemaakt paulien.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen