maandag 14 januari 2013

cupcake update, kerstcadeautje

zo staat weer gezellig heb de cupcakes momenteel in de vensterbank staan, de spekkoek en de bananensoes zijn af. de spekkoek is niet erg goed gelukt, de rondjes zijn niet allemaal even groot. maar zo op afstand.... eindelijk kreeg ik deze week mijn kerstcadeautje binnen, heb het leuk aangekleed. en nu bedacht ik dat ik dan nog meer afstoffen moet....
Buuv leerde me hoe ik een linkje in kan voeren , bij deze hoop dat het nu lukt. volgens mij niet......

4 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt al een mooie verzameling bij een gehaakt aan petits fours!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook al zo snel; je hebt je bananensoesje al af! Ziet er allemaal lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je vroeg of ik patroontje had van het hoedje,ik heb het zelf af gekeken van een vriendin die het hoedje ergens gekocht had ,ik zal het via je mail uitleggen hoe het moet gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt al een prachtige verzameling cupcakes, heel mooi zo samen op de vensterbank. Je kerstcadeau ziet er ook heel leuk uit, daar kan je nog veel plezier aan hebben.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen