donderdag 4 april 2013

sleutelhanger borduren. Laatste uurtjes voor mijn give away

                                  Hier een linkje om voor een goed doel sleutelhangers te borduren,
                          nu ben ik  niet van het borduren maar misschien  vind iemand het een leuk iniatief.
                                             En horen jullie het tromgeroffel al.......
                                                            rapapa rapapa.......
                                                  Helaas de dag is nog niet om,
                                     Ga nu briefjes maken, van de namen die al opgegeven zijn
                                                           vast in een bakkie doen
                                                           en dan morgen.........
                                                                   de uitslag.
                                                           Welterusten voor straks

2 opmerkingen:

  1. Leuk ik heb dat linkje ook geplaatst, en je weggevertje doe ik al aan mee, ik ga de rest van de avond duimen draaien, tussen het haken door!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wie er zal winnen Paulien! Je hebt ondertussen ook al heel wat volgers erbij gekregen, zit ook bijna aan de 50! Goed zo!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen