vrijdag 19 april 2013

oranje krans



eigenlijk heb ik niks met het koningshuis, wel altijd op koninginnedag een oranje jasje aan.
 maar vond deze oranje krans nog van het voetbal van vorig jaar ja wie wat bewaard,
een paar leuke kroontjes erin bloemetje en voila.
Ik ben begonnen aan mijn allereerste granny,
 alleen wordt ie niet vierkant dus er gaat iets niet helemaal goed.
foto s volgen nog.
Ben nog steeds niet 100 % happy, gaat met ups en downs.
en medicatie duurt 3 weken voor dat werkt.
dus momenteel ietsje minder blog berichtjes van mijn kant,
 lees wel jullie blogjes ter afleiding.
Fijn Weekend.
 

4 opmerkingen:

  1. Je krans is toch mooi gepimpt Paulien met die kroontjes en dat bloemetje, toch in stijl zou ik zeggen! Hopelijk voel je je snel beter met de medicatie, want down zijn is maar niks, dan heb je ook nergens zin in... We gaan de zon voor je bestellen en wat bloemen en vogeltjes buiten en een goed humeur, dan zal het vast wel weer lukken!
    Groetjes, rita.
    Bedankt voor je enveloppe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige oranje krans super gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen