zondag 10 maart 2013

traktatie ,3 dagen feest

Hoera drie dagen feest
 
 
 
Vanmiddag begint het al met de familie.
  Morgen is zoonlief jarig wordt 7 jaar
dit is de traktatie voor de juffen en meesters.
 
 
dit maakte mijn zoontje voor mij
                                                         een verjaardagskroon,
                                                   Ik ben zelf dinsdag jarig .
                                                    dus 3 dagen taart eten ,                                                                          
                       Zo eerst maar een blokje wandelen om ruimte te maken voor de taart.
                                            dan de slingers nog even ophangen.
                       Mijn (tennis)arm doet nog steeds pijn,
                             dus ik loop een beetje met mijn ziel onder de arm,
                  maar de komende drie dagen heb ik toch geen tijd om te haken .......

                                                                Fijne zondag

3 opmerkingen:

  1. Hee van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Och, wat jammer dat je nog zo'n last hebt. In de tussentijd maar gewoon even een aspirine nemen hoor; je wordt zo chagrijnig van pijn! Toch fijne dagen gewend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met al die verjaardagen! Jammer dat je elleboog niet goed betert, geduld,kiné helpt ook vaak, rust natuurlijk ook of een inspuiting? Pijn is echt maar niks, ik zit er ook mee nu, ben op 2 plaatsen geopereerd aan mijn pols :( en handwerk misen is een echte straf!
    Jij verjaart samen met mijn man, op dinsdag!
    Ik duim voor je elleboog :)
    Groetjes, rita.
    Kop op Paulien, ooit wordt het beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Rusten is het beste hè ... voor zo'n arm.

    BeantwoordenVerwijderen