maandag 25 maart 2013

paaskaartjes ,Balen en gescoord


        Ik maakte nog maar een paar paaskaartjes
en ook nog twee bomen (ei) van servetten, alleen zijn ze al weggegeven zonder foto.
Ik baal als een stekker van mjn linker arm, wil iemand niet ruilen?
Ik zie zoveel leuks voorbij komen op de blogs dat ik zoiets heb van helluppp,
nu heb ik ook voornamelijk blogs die haken of breien bij mijn favorieten dus ja......
Ik probeer wel om wat anders te doen zoals servetten vouwen of kaartjes maken ,
maar het valt me tegen dat ik mijn linker arm daar toch mee belast.
stil zitten is geen optie.
                                                       zie hier mijn gewonnen broche.
                            en omdat ik mezelf toch een beetje zielig vind kocht ik maar wat tape.
                                  Nee hoor de tape kocht ik gewoon om dat ik het leuk vond.
                                                 kan ik weer een paar kaartjes maken.
                                 Hopend op warmere betere tijden een creatieve groet van mij.
 

5 opmerkingen:

  1. Je gewonnen broche is wel mega mooi en
    die tapes zijn helemaal in lente kleuren!
    Vlug veel beterschap met je arm ...
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beterschap hoor!
    enne.. ik vind kaartjes heel leuk om te bekijken.. ik maak ze zelf ook.
    afwisseling van hobby is juist leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van je arm! Ik hoop dat het snel beter gaat, dat zou ik ook heel vervelend vinden. We kunnen onze creatieve geest nou eenmaal niet even 'op pauze' sturen!
    Die tape ziet er leuk uit, van het Kruidvat zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel goed om jezelf eens te verwennen en vooral met die fijne, vrolijke tapejes! Ik vind het heel vervelend voor je maar ik kan je niet helpen, meid. Ook ik heb weer wat gehaakts op mijn blog gezet... sorry! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De brievenbus legen is iets wat ik wel eens vergeet ... groot dan ook de verrassing die ik deze morgen vond!Een heerlijk paaskaartje en een prachtige tulphanger. Dank je wel hoor ... ben er erg blij mee. Instant lentegevoel!!!
    Ik zie dat je de broche mooi vindt ... en past perfect van kleur bij je outfit ... een gelukstreffer van mijn kant. Het is altijd leuk te zien dat iets wat ik maakte in de smaak valt .. nogmaals bedankt en veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen