maandag 3 februari 2014

wat te doen met beugel elastiekjes..

                                           Dit was een kant en klaar pakketje bij de blokker.

      samen met een ieniemienie haaknaaldje .
           en het is zo leuk om te doen.
 
 We hadden nog wat elastiekjes
over van de beugel  dus meteen geprobeerd
of dat ook ging lukken en zie de 4de van rechts .
                                         hier nog een pakketje om een ketting te fröbelen
                                  ook heb ik nog 1 voor een armband dus stilzitten hoeft niet.
                 Mijn swap partner van de hartjes swap is bekend en ze houdt van pip kleuren
                                                                   dus aan het
                                                hartje maken dacht ik maar zo.
                                                     Fijne week  toegewenst
 

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke armbandjes met die elastiekjes en niet zo moeilijk om te doen of lijkt het maar zo? En je hebt nog 2 pakketjes in reserve dus kan je ertegen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik zal het onthouden voor als mijn kinderen aan beugels moeten beginnen.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die armbanden zien er leuk uit.. maar hoe sluit je dit??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rita het is echt niet moeilijk idd. en Ineke er zaten plastic sluitringetjes bij , maar zelf deed ik er gewoon een ijzeren ringetje aan in het begin en sloot dan met dat ringetje de armband

    BeantwoordenVerwijderen