vrijdag 23 november 2012

Inmiddels weet ik nu hoe ik foto's en een berichtje kan plaatsen,
dus ik ben al een heel eind op weg lijkt mij.
Mijn dochter en ik waren naar de koopavond vanavond. Ze hadden vanmiddag lootje getrokken op school en nu moest er alla minuut geshopt worden, gelukkig zat er wel een wensen lijstje bij
Dus wij maar bedenken wat we wilden kopen, dochter lief was al aan het rijmen geslagen.
op de terugweg in de auto zei ze , mam wat vind ik het fijn dat ik zo'n creatieve moeder heb.
nou dat is toch een groot compliment al zeg ik het zelf die kan ik in mijn zak steken.
wat we bedacht hebben als surprise blijft nog effe geheim tot na 5 december.

die Sint is soms wel erg lastig hoor ik heb me net een breuk lopen zoeken naar 1 voetbal schoen ik snapte er niks van totdat er een lichtje ging branden............. sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje.
morgen komt ie hier aan in het dorp. mijn dochter moet met de majorettes lopen en wij achter Sint aan, daarna in het dorpshuis liedjes voor hem zingen. altijd een leuke happening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten